Napisz samodzielnie skuteczne teksty na swoją stronę internetową, obok których klienci nie przejdą obojętnie
Nawet jeżeli uważasz, że nie lubisz lub nie umiesz pisać, po tym kursie poradzisz sobie z tym wyzwaniem bez przeszkód! W efekcie napiszesz teksty, które pokażą to, co najlepsze w Twojej marce i ofercie!
Listę uczestników kursu zamykamy za:
Po co Ci strona internetowa, jeżeli nie będzie budowała Twoje wizerunku, zdobywała leady i sprzedawała? Nawet, jeżeli zainwestujesz w dobre wykonanie strony, bez soczystych treści jej design, szybkość i funkcje nie mają znaczenia.
Teksty na stronę internetową to wąskie gardło przy jej tworzeniu. Wykonawca strony ich nie napisze i nie zawsze Ci doradzi jak zaplanować komunikację. Copywriter, który napisze teksty podwoi Twoje koszty, a wkrótce i tak będą potrzebne nowe podstrony i landingi…
Jeżeli chcesz mieć stronę pracującą dla Twojego biznesu – budującą markę, generującą zapytania i sprzedającą, zacznij samodzielnie pisać teksty, które wyrażą to, co najlepsze w Twojej ofercie!
Wiem, że nauka pisania tekstów może wydawać się trudna. Jest sporo pracy, kiedy chcesz robić to zawodowo. Ale pisania skutecznych tekstów o własnym biznesie, które wyrażą to, co w nim najlepsze nauczysz się błyskawicznie, dzięki konkretnym technikom i strukturom tekstów.
Dołącz do kursu „Business Writing: strony www”, aby gładko i bez problemów zaplanować komunikację na twojej stronie i samodzielnie przygotować skuteczne teksty.
Poznaj schematy pisania tekstów na strony internetowe, aby pisanie przychodziło łatwo!
1. Zaplanowanie
komunikacji
Zaczniemy od zaplanowania strategii, w jaki sposób najlepiej komunikować Twoją unikalność i ofertę, aby zdobyć uwagę odbiorców.
2. Przygotowanie
planu strony
Następnie przygotujesz plan treści, które są potrzebne do zmiany zainteresowanych osób w klientów lub pozyskania od nich kontaktu.
3. Napisanie tekstów wg. schematu
Kolejnym krokiem będzie napisanie przez Ciebie tekstów kierując się w tym konkretnymi schematami i układem, aby było to dla Ciebie maksymalnie łatwe.
Łatwy proces nauki i wdrażania nowej wiedzy
Tematyczne moduły
Kurs składa się z 8 tematycznych webinarów. Na każdym z nich poznasz w skupieniu ważne aspekty i zrozumiesz, jak to zastosować. Oglądaj te, które dotyczą pisanych przez Ciebie tekstów.
Konkretne kroki do wykonania
Po każdym z module wykonasz proste i praktyczne kroki, które zaowocują powstaniem tekstów na Twoją stronę www.
Praktyczne metody
Poznasz niezbędne minimum teorii, która pomoże Ci zrozumieć zasady pisania. Techniki i struktury pisania w kursie pozwolą Ci natychmiastowo przejść do działania!
Jak nauczysz się pisać samodzielnie skuteczne teksty? (Nawet jeżeli uważasz, że nie masz talentu!)
Pisanie tekstów sprzedażowych i marketingowych to konkretny proces, którym zaczniesz podążać. Nie będziesz wymyślać wszystkiego od zera.
Dzięki temu nie będziesz siedzieć z pustką w głowie i gapić się na migający kursor.
Podążając krok po kroku po procesie, który Ci przedstawię:
- Opracujesz profil odbiorcy, aby wiedzieć co musisz mu przekazać.
- Przygotujesz niezbędne informacje do tekstów.
- Zaplanujesz tekst wg. struktur.
- Użyjesz technik i formuł, aby zebrane informacje zamienić w teksty oddające to, co chcesz przekazać.
To naprawdę jest takie proste!
Czy prowadzenie marketingu i sprzedaży
MOŻE BYĆ ŁATWIEJSZE?!
Pracując z przedsiębiorcami, ekspertami i freelancerami, którzy zajmują się marketingiem na własne potrzeby, zauważyłem, że jednym z największych pożeraczy ich cennego czasu są ciągłe tłumaczenia oferty, ciągłe tworzenie treści i kontakt z klientem.
Muszą to robić, kiedy wiedzą, że ich strona www nie jest skuteczna, więc nie wysyłają na nią klientów. Przygotowanie odpowiedniej treści na stronę może oszczędzić mnóstwo Twojego czasu i umożliwić Ci chociażby częściową automatyzację biznesu. Aby klienci znajdowali dla siebie oferty i odpowiedzi bez ciągłego angażowania Ciebie lub zespołu w ten proces.
Oto, co dobrze napisana strona internetowa zrobi za Ciebie:
- Powiększy Twoją bazę potencjalnych klientów.
- Wygeneruje zapytania ofertowe.
- Powiększy sprzedaż.
- Ułatwi marketing - w każdej sprawie możesz wysłać ludzi na odpowiednią podstronę.
- Odpowie na pytania klientów, aby nie robić tego ciągle przez telefon, email i messenger.
Kurs poprowadzi dla Ciebie:
Jan Szustak
Direct response copywritingiem i email marketingiem zajmuje się od 2012 roku. Uczył się na warsztatach, amerykańskich szkoleniach online, z książek, od mądrzejszych ode siebie i przede wszystkim pisząc każdego dnia po kilka tekstów.
Przez ten czas wyspecjalizował się jako marketer w branży szkoleniowej i kursów online. Jego praca nigdy nie polegała tylko na pisaniu. Podchodził do swoich projektów całościowo, zajmując się także całym procesem tworzenia contentu, prowadzeniem kampanii online, grafiką i stronami www. Łącząc w swojej pracy copywriting, e-mail marketing oraz wiele innych dziedzin, zdobył doświadczenie, które będzie miało dużo lepsze przełożenie na Twój biznes niż sama nauka pisania.
Przez 6 lat ściśle współpracował z Kołczem Majkiem (Michał Wawrzyniak / MentalWay) jako copywriter i manager marketingu. Obecnie współpracuje z Magdaleną Pawłowską. Oprócz tego prowadzi swój blog i tworzy kursy dla przedsiębiorców, którzy chcą samodzielnie pisać o swoim biznesie.
Wybrane osoby i marki, z którymi współpracowałem:
Co da Ci udział w tym kursie?
- W łatwy sposób napiszesz skuteczne teksty na swoją stronę internetową.
- Nauczysz się planować komunikację marketingową, korzystając z kluczowych koncepcji
- Zdobędziesz umiejętności pisania perswazyjnego, które wykorzystasz we wszystkich elementach marketingu.
- Poznasz schematy pisania na: stronę główną, stronę do pozyskiwania kontaktów, stronę sprzedażową, O mnie / o firmie oraz blog.
- Dowiesz się jak planować Twoje cele biznesowe, które ma spełniać strona.
- Zrozumiesz, jakie funkcje dla użytkowników swojej strony musisz uwzględnić, aby strona ułatwiała Ci prowadzenie biznesu.
- Zdobędziesz wiedzę, która pozwoli Ci płynnie współpracować z wykonawcą Twojej strony internetowej.
- Zaoszczędzisz mnóstwo pieniędzy na zatrudnianiu copywriterów do wszystkich przyszłych stron i landing page, które będą Ci potrzebne!
Zobacz, co o kursie mówią absolwentki i absolwenci:
Kto napisze najlepsze teksty o Twoim biznesie?
TY!
Tak, Ty napiszesz najlepsze teksty i przekażesz w nich to, co najlepsze w Twojej marce, ofercie i produktach.
Dlaczego?
- Ty znasz je najlepiej i codziennie z nimi pracujesz.
- Ty masz w głowie idee i pomysły stojące za Twoim biznesem.
- Ty najlepiej znasz swoich klientów i wiesz, jak im pomóc.
Teraz czas wyjąc te informacje z Twojej głowy i przy pomocy formuł i schematów copywritingu, przelać je na skuteczne teksty!
Czego nauczysz się z 8 modułów kursu?
Moduł 1 - Kluczowe koncepcje w marketingu
Z tego modułu nauczysz się między innymi:
- Jak budować wartość marki i oferty?
- Jak zaplanować swoją komunikację marketingową?
- Jak zaplanować cele do realizowania na swojej stronie www?
Moduł 2 - Jak zaplanować swoją stronę www?
Z tego modułu nauczysz się między innymi:
- Jakie funkcje będą potrzebne na Twojej stronie www?
- Jak sprawdzić czy Twój plan na stronę wypali?
- Z jakich podstaw powinna składać się Twoja strona www?
Moduł 3 - Podstawy copywritingu
Z tego modułu nauczysz się między innymi:
- Jak stosować efektywny proces pisania?
- W jaki sposób przelewać myśli na tekst?
- Czym się kierować, aby tworzyć ciekawe, wartościowe teksty?
Moduł 4 - Strona główna
Z tego modułu nauczysz się między innymi:
- Jakie są schematy stron głównych?
- Jakie są kluczowe zadania strony głównej?
- Jak napisać teksty na stronę główną?
Moduł 5 - Budowanie bazy email
Z tego modułu nauczysz się między innymi:
- Co powinno znaleźć się na stronie do zbierania adresów email?
- Dlaczego nie opłaca Ci się nie budować bazy email?
Moduł 6 - Strona sprzedażowa
Z tego modułu nauczysz się między innymi:
- Jakie elementy muszą znaleźć się na skutecznej stronie sprzedażowej?
- W jaki sposób pisać perswazyjny tekst sprzedażowy?
Moduł 7 - Strona “O mnie / O firmie”
Z tego modułu nauczysz się między innymi:
- Jak napisać swoją historię w ciekawy sposób?
- Jak opisać misję firmy, aby trafiała do klientów?
- Co pokazywać, aby budować zaufanie klientów?
Moduł 8 - Blog
Z tego modułu nauczysz się między innymi:
- Skąd brać pomysły na ciekawe dla klientów wpisy na blog?
- Jak często publikować nowe treści?
- Jak wykorzystać blog, aby generować sprzedaż i budować bazę?
Jaki rodzaj wiedzy znajdziesz w kursie, aby samodzielnie napisać skuteczne teksty?
Formuły copywritingu
Poznasz sprawdzone i działające od dawna sposoby na pisanie ciekawych, przykuwających uwagę i przekonujących odbiorcę tekstów.
Schematy stron
Odkryjesz co powinno znaleźć się na każdej podstronie i w jakiej kolejności napisać te informację, aby odbiorca znalazł to, czego potrzebuje.
Marketing i komunikacja
Zrozumiesz wiele koncepcji i zasad, niezbędnych do stworzenia komunikacji trafiającej do Twoich potencjalnych klientów.
Lista uczestników zamknięta! Zapisz się na listę oczekujących!
W ramach kursu Business Writing otrzymasz
- Dostęp do 8 modułów kursu o wartości 1500 zł
- Bezterminowy dostęp do materiałów
- Darmowe aktualizacje kursu
Oraz BONUSY:
- Szkolenie o technikach pisania reklam - wartość 200 zł
- Zestaw checklist - wartość 250 zł
- Szkolenie o SEO - Piotr Kaleta - wartość 200 zł
- Szkolenie o szybkim starcie w email marketingu - wartość 200 zł
- Szkolenie o procesie pisania - wartość 200 zł
Aktywuj natychmiastowy dostęp do kursu BUSINESS WRITING: strony www
PAKIET PREMIUM
Samodzielna nauka-
Bezterminowy dostęp do kursu + aktualizacji
-
BONUS #1: Zestaw checklist - wartość 250 zł
-
BONUS #2: Szkolenie o SEO - Piotr Kaleta - wartość 200 zł
-
BONUS #3: Szkolenie o email marketingu - wartość 200 zł
-
BONUS #4: Szkolenie o procesie pisania - wartość 200 zł
-
BONUS #5: Szkolenie o technikach pisania reklam - 200 zł
PAKIET VIP
Indywidualne wsparcie-
Bezterminowy dostęp do kursu + aktualizacji
-
4h indywidualnych konsultacji + feedback do 10.000 zzs - wartość 1000 zł
-
BONUS #1: Zestaw checklist - wartość 250 zł
-
BONUS #2: Szkolenie o SEO - Piotr Kaleta - wartość 200 zł
-
BONUS #3: Szkolenie o email marketingu - wartość 200 zł
-
BONUS #4: Szkolenie o procesie pisania - wartość 200 zł
-
BONUS #5: Szkolenie o technikach pisania reklam - 200 zł
Bezpieczne płatności obsługuje:
Listę uczestników kursu zamykamy za:
Najczęściej zadawane pytania o udziale w kursie:
Moduły z główną treścią merytoryczną trwają po ok. 60-90 min. Dodatkowo warto mieć dodatkowo 1-3h po każdym module na pisanie tekstów według instrukcji, aby na końcu kursu mieć gotową treść na stronę.
Jednak nie musisz oglądać całego kursu. Podstawą są modułu 1-3. Pozostałe oglądaj w zależności od tego, jaki tekst masz do napisania.
Ja też nie umiałem i nie miałem talentu. Pisanie to umiejętność formułowania swoich myśli w odpowiedni sposób. Pokażę Ci jak to robić, aby przychodziło to łatwo i było skuteczne pod kątem sprzedaży i marketingu.
Brak umiejętności czy talentu w żaden sposób nie przeszkodzi Ci w napisaniu treści na Twoją stronę www. To, co najważniejsze o Twoim biznesie masz już w głowie, ja pokażę Ci, jak przelać to na słowa.
TAK! Ten kurs nie jest dla zawodowych copywriterów i marketerów. Kieruję go do przedsiębiorców, freelancerów i ekspertów, którzy sami zajmują się marketingiem w biznesie. Dlatego otrzymasz ode mnie całą wiedzę, której potrzebujesz, aby napisać skuteczne teksty na swoją stronę www.
Nie, to nie kurs o projektowaniu czy wykonywaniu stron internetowych. Tutaj dowiesz się, jak zaplanować i napisać treść na swoją stronę www.
Tak. Kurs jest przygotowany w taki sposób, aby umożliwić każdemu zaplanowanie i napisanie skutecznych tekstów na stronę internetową. Nawet jeżeli to Twoja pierwsza strona i stawiasz pierwsze kroki w marketingu online.
Dostęp do modułów szkolenia i bonusów otrzymasz natychmiast po udanej płatności.
Bonusowe szkolenie na żywo odbędzie się w czerwcu, o szczegółach poinformuję Cię emailem i smsem.
Tak, po zakupie otrzymasz fakturę, jeżeli podasz swój NIP w zamówieniu.